Pàgines

dijous, 15 de juny del 2017

Un estat que només sap boicotejar. Ara l'educació.

Em diuen que en una escola pública del Maresme s'han pre-inscrit, a 2n de primària, 15 nens d'origen xinès, amb demanda expressa d'estudiar en espanyol. Com és lògic aquests 15 nens no tindran plaça escolar, ni en català, ni en espanyol, i la Generalitat haurà de pagar una milionada perquè aquests nens estiguin escolaritzats, de franc en una escola espanyolitzadora, classista i sense concert.

Em comenten que tot plegat està dirigit per uns advocats molt lluïts, cars i gens xinesos, que s'aprofiten de la miserable norma que es va inventar el PP per obligar la Generalitat a garantir l'educació en espanyol exclusiu, i que està permeten finançar escoles feixistes que reneguen del català.

Recordo que quan la Conselleria d’Educació va intentar explicar a Madrid aquesta pràctica, se la van treure de sobre amb el menyspreu clàssic amb què Madrid tracta els problemes que té Catalunya, massa sovint generats a Madrid. Que d'altra banda retira aquest diners del finançament que té obligació de pagar a Catalunya. Són diners que ja no arriben.

Em fa patir la descapitalització de la Conselleria d'Educació, provocada per l'estat espanyol.

Em fa patir ser d’un estat on la picaresca té massa premi.

Em fa patir pertànyer a un estat que incompleix la protecció del català.

Em fa patir que aquesta bestiesa generi animadversió contra la comunitat xinesa.

Em fa patir ser d'una merda d'estat que vol trencar la cohesió social que tenim a Catalunya.

Recordeu aquell ministre delinqüent que deia "nos hemos cargado su sistema sanitario". Doncs ara, potser sense micros, hi ha un altra ministre sinistre que diu "nos estamos cargando su sistema educativo".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada